Liikutaan! kampanja

Liikutaan! kampanjan tarkoitus on innostaa jäseniä omaehtoiseen liikkumiseen ja oman hyvinvoinnin ylläpitoon. Jäsenille on lähetty sähköpostiin liikuntapassi, jota voi täyttää päiväkohtaisesti. Kuukauden lopuksi lähetä liikuntapassisi toimistolle oli siinä liikuntasuorituksia yksi tai kolmekymmentä. Arvomme kuukausittain liikuntapassinsa toimistolle lähettäneiden kesken liikunta-aiheisen palkinnon.

Lähetä täyttämäsi liikuntapassi toimistolle seuraavan kuukauden 5. päivään mennessä. Voit palauttaa sen sähköpostitse, postitse tai tuomalla toimistolle tai ottamalla siitä valokuvan ja laittamalla sen esim. tekstiviestin liitteenä.

Mikäli sinulla ei ole vielä liikuntapassia, laita viestiä toimistoon niin lähetämme sen sinulle.

Kuukausittain arvottavan palkinnon voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti voitosta.
Iloa kaikille arkiliikuntaan!

Liikutaan!-kampanja 2024

Kuukauden voittajapalkinto
Tammikuu: Ulla VäisänenRanne- ja nilkkapainot
Helmikuu: Mari LappalainenHulavanne
Maaliskuu: Sari JäppinenTerapiamatto
Huhtikuu:
Toukokuu:
Kesäkuu:
Heinäkuu:
Elokuu:
Syyskuu:
Lokakuu:
Marraskuu:
Joulukuu:

Jäsenhankintakampanja 2024

Yhdistyksen jäsenhankintakampanja on voimassa 1.1.2024-31.12.2024.

Jokainen uusi jäsen ja uuden jäsenen hankkija saa lahjaksi elokuvalipun edellyttäen, että uuden jäsenen liittymislomakkeeseen kirjataan suosittelijan nimi.

Kampanjaan osallistuneiden kesken arvomme 200 euron arvoisen tuotepalkinnon kampanja-ajan päätyttyä.

Tämän lisäksi Ammattiliitto Jytyn oma suosittelukampanja on käynnissä!

Kun jäsenenä suosittelet ja hankit 1.1.–30.6.2024 tai 1.7.–31.12.2024 välisenä aikana uusia jäseniä, sinut palkitaan lahjakortilla.

Kun hankit Jytylle varsinaisia jäseniä tai opiskelijajäseniä, palkitsemme sinut S-ryhmän lahjakortilla:
-kahdesta jäsenestä 30 €
-kolmesta jäsenestä 50 €
-neljästä jäsenestä 150 €

Edellytykset palkitsemiselle:

-Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä Jytyssä heinäkuussa 2024 tai tammikuussa 2025, kun kampanja-ajan tiedot tarkistetaan.
-Kun suosittelemasi henkilö liittyy jäseneksi, pyydä häntä mainitsemaan nimesi selkeästi suosittelijana liittymislomakkeen
lisätietoja-kohdassa, jotta liittyminen voidaan huomioida palkitsemisjärjestelmässä.
-Voit saada kampanjan aikana korkeintaan yhden 150 euron arvoisen lahjakortin.
-Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat veronalaista tuloa. Jyty ilmoittaa verottajalle saamasi lahjakortit.

Lahjakorttien toimitus:

-S-ryhmän lahjakortit postitetaan kampanjan päätyttyä suoraan kotiosoitteeseesi.
-Ne postitetaan kirjattuna kirjeenä, joten nouda lahjakorttisi postista, kun saat ilmoituksen kotiisi.
-Lahjakorttien toimittamisessa voi olla noin parin viikon viive.

Kaikki joukolla suosittelemaan Jytyn jäsenyyttä!